Primary Advertiser

בדיוק כשחשבנו שאנחנו כבר יודעים הכל על טלוויזיה

טליה לוין, בשיתוף LG

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 11:07

פעם, היה רק ערוץ אחד. היום יש ליד טלוויזיות רבות שני ממירים, שלושה שלטים וצופה אחד מבולבל, שכבר שכח על מה הוא צריך ללחוץ כדי לראות את התכנית האהובה עליו. כלומר, זה היה המצב - עד כניסת ה-OTT. כל הפרטים בפנים

לא רבים מכם זוכרים את העידן בו היה ערוץ אחד בלבד, ומהדורת חדשות שהייתה מדורת שבט עם 100% רייטינג. את המהפכה שעברה על צופי הטלוויזיה לאורך 25 השנים האחרונות נדמה ואיש לא יכול היה לחזות, אבל אפשר לקבוע שטלוויזיה חכמה היא משהו שהיה בעבר כמעט כמו מדע בדיוני. לא צריך לחזור בזמן עד לימי השחור-לבן, אפילו בחמש השנים האחרונות גם מה שהיה נחשב מתקדם יחסית, נראה כמו משחק ילדים אל מול מגוון האפשרויות הקיימות בפועל.

שנת הקורונה שינתה את הרגלי הצפייה של כולנו בטלוויזיה כמעט מן הקצה אל הקצה. בהיעדר אפשרות אחרת, היינו דבוקים אל המסך - בין אם לערוצי השידור הרגילים, לחברות הלווין והכבלים, או אל ערוצי הסטרימינג (למשל נטפליקס), שהפכו להיות הדבר החם, הנגיש ואולי הנח ביותר עבור הצופים.

בשפה המקצועית קוראים לזה (OVER THE TOP) OTT, שירות המאפשר לצפות בתכני סטרימינג או VOD, שאינם מועברים באמצעות טכנולוגיות השידור המסורתיות. ה-OTT הופך את הצפייה בטלוויזיה ובכלל בכל התכנים הרצויים למשהו נוח ונגיש, שדורש מן הסתם גם נוחות שימוש במערכות.

"העולם הולך ומשתנה כל הזמן", מסביר גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל. "מה שקורה היום בעולם בתחום ה-OTT הוא גלובליזציה של התוכן, ולמה הכוונה? אם עד לפני כמה שנים לא היו זמינים בישראל שירותי תוכן בינלאומיים כמו נטפליקס או אמזון פריים או אפל טי.וי, היום כל התכנים הללו נגישים במסך הטלוויזיה של כל אחד מאיתנו ומאפשר לכולנו לצפות בתכנים מכל העולם באיכות שידור גבוהה ושימוש בתכני שידור ושמע מהמובילים בעולם".

בן יהודה מוסיף, שאחד היתרונות ב OTT הוא ייתור הצורך בממירים. "בכל הנוגע לאפליקציות בין אם בינלאומיות ובין אם ישראליות, אנחנו לא זקוקים יותר לממיר כלל, מכיוון שכל שירותי האפליקציות ניתנים על ידי ספקי התוכן בעצמם".

גבר צופה בכדורגל בטלוויזיה. ShutterStock
חוויית הצפייה השתנתה/ShutterStock

יש שלט שמדבר עברית

בטלוויזיות של LG עם השלט החכם magic remote control ישנו סמן המשמש כעכבר אוויר שמשפר מאד את חווית השימוש במעבר בין האפליקציות השונות. "הכפתורים מאפשרים חיפוש וגישה נוחה לאפליקציות כמו גם חיפוש קולי, ו-NLP, מערך פקודות קוליות התומך בעברית, שמאפשר לצופה לנהל "שיחה" עם מקלט הטלוויזיה, לשאול על מזג האוויר בתל אביב היום ולהמשיך בקלות עם שאלה "ומה קורה מחרתיים?".

מערכות הפעלה שונות קיימות בטלוויזיות חכמות, אלא שלא בכל הטלוויזיות מערכות ההפעלה מותאמות ספציפית לצפייה בטלוויזיה. "ישנן מערכות הפעלה שעוצבו במקור לטובת מובייל ולא עבור טלוויזיה חכמה" מסביר בן יהודה, "בטלוויזיות של LG מערכות ההפעלה עוצבו מראש לצפייה בטלוויזיה וההבדל הוא עצום".

למתחם LG לחצו כאן

איך נדע בדיוק מה מתאים עבורנו?

"מומלץ לשים לב שמערכת ההפעלה תהיה נוחה ומתאימה לצרכים שלך, חשוב שהיא תכלול גם אפליקציות מקומיות ותאפשר ניווט קל ואינטואיטיבי, תאפשר קישור מהיר ונוח לטלפון הנייד ולמכשירי בלוטוס חיצוניים כמו כן, נושא השלט החכם הוא מאד אקוטי. אגב, ישנו פיצ'ר נוסף NFC שנמצא על גבי השלט החכם בחלק מהטלוויזיות שלנו מסוג ה- OLED שמאפשר קישור זריז ונוח של הסמארטפון לטלוויזיה ונעשה על ידי הצמדת הסמארטפון לשלט".

sheen-shitof

עוד בנושא

רגע היסטורי בתולדות הטלוויזיה: למה לרכוש מסך OLED בבלאק פריידי הזה?

וואלה! TECH בשיתוף LG

חגיגת קניות ומתנה ללקוחות

הבלאק פריידי בפתח, ורגע לפני המבצעים האטרקטיביים, מעניקים בחברה מתנה לכל לקוחות LG ותיקים וחדשים שיש באמתחתם טלוויזיה משנת 2016, שלושה חודשי צפייה בחינם בשירותי הטלוויזיה של אפל טי.וי פלוס , גם אם רכשתם את הטלוויזיה לפני חמש שנים.

ואם בחגיגות עסקינן, בחודש הקרוב ישנה הזדמנות פז לרכוש את מסכי ה-OLED במחיר אטרקטיבי במיוחד. "לפני חמש שנים מסכי OLED עלו כמה עשרות אלפי שקלים" אומר בן יהודה, "היום במסגרת המבצעים לבלאק פריידי אנחנו מנגישים את המחירים לקהל הרחב וזו הזדמנות פז" הנה דוגמא להזדמנות שכזו: מסך OLED של 55 אינץ' יעלה במסגרת המבצע כ- 3,990 שקל בלבד.

טליה לוין, בשיתוף LG
  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully