Primary Advertiser

רגע היסטורי בתולדות הטלוויזיה: למה לרכוש מסך OLED בבלאק פריידי הזה?

וואלה! TECH בשיתוף LG

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 11:02

בזכות הצבעים הטבעיים והחדים, האיכות המדהימה והחוויה שכל צופה וגיימר מקבלים, נחשבים מסכי ה-OLED של LG לטובים בעולם. בבלאק פריידי הם מגיעים אלינו בסייל מיוחד, שייתן לכם הזדמנות שפשוט אסור לפספס ואפשרות להכניס אותם אליכם הביתה

LG OLED. יח"צ,
LG OLED/יח"צ

ההיסטוריה של הטלוויזיה, כנראה המכשיר הטכנולוגי הביתי המשמעותי ביותר שנוצר אי פעם, מלאה ברגעי מפתח חשובים ומהפכניים - החל מהשידור הראשון, דרך כניסת הצבע ועד המעבר לטלוויזיות דיגיטליות וחכמות ולשיטות שידור כמו HD, שחידדו עבורנו את התמונה. כעת, אנו ניצבים בפני עוד רגע היסטורי שכזה.

טכנולוגיית ה-OLED, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם ברמת הצגים, אותה ניתן למצוא בטלוויזיות של חברת LG, הושקה לפני למעלה מעשור ברחבי העולם ולאחר מכן גם בישראל. כמו כל דבר חדשני, משוכלל ואיכותי במיוחד, גם במקרה הזה המחיר תחילה היה גבוה - טלוויזיות OLED 55 אינץ' נמכרו אז לצרכנים ב-55 אלף ש"ח.

אלא שכאמור, המהפכה כבר כאן והיא מתאימה בדיוק לישראלים, שתמיד יודעים ליהנות מגאדג'טים חדשניים ואוהבים לשדרג את הבית עם מוצרי פרימיום פורצי גבולות.

בבלאק פריידי הקרוב LG מציעה את טלוויזיות ה-OLED המתקדמות במבצע חד פעמי. אותו מסך OLED 55 אינץ', שעלה רק לפני פחות מעשור עשרות אלפי ש"ח לפתע הופך לנגיש לכולם, במחיר חד פעמי - החל מ-3,990 ₪, מדובר במחיר הנמוך ביותר שהוצע אי פעם וחלון הזדמנויות שלא יחזור -לרכוש את הטלוויזיה בטכנולוגיה הטובה בעולם במחיר משתלם במיוחד.

אבל רגע לפני שאנחנו רצים לקנות, כדאי שנדע מה זה בעצם OLED ולמה הוא המסך הטוב בעולם, נכון? "טכנולוגיית ה-OLED שונה מטכנולוגיות אחרות של טלוויזיות בכך שאין לה צורך בתאורה אחורית", מסביר שלומי ברוך, סמנכ"ל מותג LG בקבוצת ח.י. "זה אומר למעשה שכל פיקסל בטלוויזיה, בין אם היא 4k או 8k - מואר באופן עצמאי".

למתחם LG לחצו כאן

מסך הטלוויזיה הטוב בעולם מגיע אליכם הביתה>>

LG OLED. יח"צ,
OLED בסלון שלכם או בחדר השינה? זו ההזדמנות הגדולה/יח"צ

בניגוד למסכי ה-LCD או ה-LED שקיימים בשוק, למסך OLED אין תאורה אחורית של פלורסנטים או לדים שמקרינים בגב המסך, וכל פיקסל מואר באופן עצמאי, באמצעות טכנולוגיה זו, באזורים החשוכים הפיקסלים כבויים לגמרי מה שמוביל לניגודיות אינסופית ולצבעים חדים וטבעיים, בלי פילטרים.

במילים פשוטות יותר: התוצאה שאתם רואים מול העיניים על המסך היא האופטימלית והאמיתית ביותר. אפשר לשים לב לכך, בין היתר, כשמסתכלים על הצבע השחור - אם בטלוויזיות אחרות הוא נראה אפרפר לפעמים, הרי שב-OLED תקבלו את השחור הטבעי והמוחלט.

"אם אתם צופים בסרטים או בנטפליקס, נהנים לראות כדורגל עם החבר'ה או מחברים לטלוויזיה קונסולת גיימינג כלשהי - ההבדל והשדרוג שמתקבל בטלוויזיית OLED הוא משהו שלא תוכלו ולא תרצו לפספס", מדגיש ברוך. "יתרון בולט נוסף הוא זוויות הצפייה, הרחבה שמאפשרות לכם לראות תמונה איכותית וחדה גם כשאתם יושבים כמעט ב-180 מעלות מהמסך. אז אם אתם מאלו שאוהבים לארח, זה בהחלט משהו שכדאי לקחת בחשבון".

הגיימרים ייהנו בטלוויזיות ה-OLED של LG מחיבור "פלאג אנד פליי" אבסולוטי. בעולם הגיימינג, קצב הרענון וזמן התגובה הוא קריטי וחשוב שלא תהיה שום מריחה בתמונה או דיליי כלשהו בעת המעבר שלה מהקונסולה או המחשב שחיברתם אל הטלוויזיה עליה אתם משחקים. זה בדיוק מה שה-OLED מציע לכם - זמן תגובה אפסי ותנועה חלקה אפילו במשחקים המהירים ביותר כמו פורטנייט, מרוצי מכוניות, FIFA ואחרים. לא לחינם יותר ויותר גיימרים כיום בוחרים ב-OLED LG כמסך האולטימטיבי עבורם.

אז אם בא לכם להיות חלק מהרגע המיוחד הזה בהיסטוריה של הטלוויזיות ולהתחדש במסך OLED של LG בבלאק פריידי הזה - תוכלו למצוא ברשתות המורשות, באתרי הסחר השונים ובחנויות הפרטיות המורשות, מגוון רחב של מסכי OLED בגדלים שונים, מ-48 אינץ' (קלאסית לחדר שינה) ועד 83 אינץ' (לאלה שאוהבים מסך גדול בסלון), במגוון סדרות וברמות שונות, שיתאימו לכל בית ולכל דרגת מחיר שתחפשו.

ברוך מוסיף: "כדי להשלים את החוויה בבלאק פריידי הזה, שווה לנצל את ההזדמנות ולהצטייד גם במוצרים משלימים כמו רמקולים, סאונד ברים ועוד. למי שעובד יותר ויותר מהבית בשנה וחצי האחרונות, זה גם ה-רגע להתחדש בעמדת עבודה ובמסך מחשב חדש של LG במחיר אטרקטיבי במיוחד".

לסיכום, מה שעד לא מזמן נראה עבור רובנו די רחוק וחלומי - הופך למציאות בבלאק פריידי הזה ומסך OLED של LG, המסך הטוב בעולם, שמשנה לחלוטין את חוויית הצפייה, יכול בקלות לנחות אצלנו בבית.

הכירו את מסכי ה-OLED של LG>>

וואלה! TECH בשיתוף LG
  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully