Primary Advertiser

"קשה להסביר במילים את איכות התמונה. זה מסך מושלם לגיימרים"

וואלה! TECH בשיתוף LG

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 15:21

עולם הגיימינג מתפתח ללא הפסקה והטלוויזיות עוברות התאמה כדי לספק את החוויה הטובה ביותר. גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG והגיימרית רעות אריה הגיעו לאולפן כדי להסביר על המסך המיוחד והחשיבות שלו לשחקנים

בווידיאו: מהי הטלוויזיה האידיאלית עבור גיימרים?/עריכה: דינה מחפוץ

ב-2021, כל גיימר וגיימרית כבר יודעים שחלק בלתי נפרד מחוויית משחק מושלמת - זה מסך טוב. בלעדיו, גם הקונסולה הכי משוכללת שיש לא תעשה את העבודה ולכן בשנים האחרונות, ככל שעולם הגיימינג מתפתח, אנחנו רואים גם השקעה הולכת וגוברת במסכים חדשניים ומותאמים לגיימרים.

כדי להרחיב על הנושא הגיעו לאולפן גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל, והגיימרית רעות אריה. "הקורונה שינתה את עולם הצפייה בטלוויזיה והגיימינג ב-180 מעלות", הסביר בן יהודה. "היינו המון זמן בבית מול המסך ובמקביל, הקונסולות החדשות יצאו ושדרגו את חוויית המשחק באיכות ובמהירות התכנים ובניצול המסכים לטובת המשחקיות".

ומה מייחד את המסכים של LG?

"LG היחידה בעולם שמייצרת מסכי OLED, טכנולוגיה בה כל פיקסל מואר עצמאית. השילוב בין מה שהקונסולה מאפשרת לבין מה שהטלוויזיה מראה, מביא את הגיימר למקום אחר ברמת חוויית המשחק שלו".

רעות, מה חשוב לך שיהיה במסך שלך בתור גיימרית?

"סוג הפאנל עצמו, שיהיו צבעים נכונים ומאוזנים וחוויית צפייה מכל פינה בסלון. בנוסף, קצב הריענון, במיוחד למשחקים מהירים. הדבר השלישי הוא כמובן גודל המסך והנראות שלו. ברגע שיש כלים נכונים וטלוויזיה מותאמת - נפתח עולם חדש. רואים את המשחקים כאילו הם אמיתיים".

גיא, איזה מערכת מיוחדת יש לגיימרים בטלוויזיה של LG?

"בטלוויזיות ה-OLED ובמיוחד בליין החדש לקחנו בחשבון כל מה שגיימר צריך. אחד הדברים שמגיע עם המסך למשל זה פיצ'ר שמיד מזהה איזו קונסולה מתחברת אליו ואיזה סוג משחק משחקים. זה המשחק האולטימטיבי לגיימרים".

רעות, את מרגישה הבדל כשאת משתמשת במסך של LG?

"בהחלט. זה המסך עם קצב הריענון והפאנל הכי טוב שנתקלתי בו. הטלוויזיה יודעת לזהות את הפורמט ולהתעדכן אוטומטית, אז אני יכולה להעביר משחק בקלות למשל. מדובר בדברים קטנים, אבל הם הופכים את החוויה למושלמת ואת הנראות - קשה להסביר במילים".

וואלה! TECH בשיתוף LG
  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully